söndag 27 juli 2008

heat08 - inne:D

tjena blogg =) , vad äre som händer :)? Jo min dator är trasig ... riktigt pajj nu alltså . Så det suger riktigt mycket , Har varit med macke en del, supit som fittunge asså . men det har varit mysigt , Varit med Sara fet tmycket med , Saknar henne , fett bra vän ,men iaf , så igår flippade macke ur totalt .han blev helt crazy , tänkte nita mig och grejer, men tur att han inte hade gjort nått idag , för då hade det gjort ont för han:( .. Men iaf, jag kom in på HEAT08 . Så afasi&filthy kommer vara min lärare i 2 dar , riktigt coolt .. kanske har spelning den 16 aug i bålsta . har börjat skriva lite musik nu igen . vet dock inte när nytt kommer ut .. men hoppas det på snart alltså .

Nu ska jag skriva en text åt wesstby . och puss på moa=D
hare bra , puss

Inga kommentarer: