lördag 24 maj 2008

igår, skit

hej, hann inte skriva gårdagens blog, så jag kirrar smeten nu .
Dagen började med att jag hade skit tråkigt hemma , Ryssen ringde mig runt 2 o berättade att jag skulle ner te centrum med hans kort. så jag hojjade ner med fulla muggar, Han beställde ett par fotbolls pjuck . Putte kom dit oxå , och vi drog o käkade pizza , testade en Calzone Viking . Det var massa kebab och skit i den ! . Sen knatade vi hem,i typ 5 min , sen far vi iväg igen. Ryssen skulle nämligen tatuera sig, jag hakade på halva vägen sen åkte ja hem igen . jag var hemma skit länge. Wille kom förbi, vi chillade i typ en kvart innan Sofi ringde o ville ha med oss i fest i Huddinge .
Vi tvekade en stund , tills klockan var runt 10-11 innan vi far iväg. Hoppade av i sundbyberg o hämtade sprit dock :) . hehe . Men iaf när vi kom fram dit tog vi nån taxi till sofiebergsvägen tror jag? .. Vi träffade några andra Bålsta folk som var med på fest, men iaf när vi knatade på nån lång jävla väg så Hoppade det ut en Turk ur en bil . Fitt stor kille o började veva loss .. Jag tänkte typ. ah det e chill .. Men sen får han syn på mig , och jag halkar till o ramlar baklänges i ett dike , han sätter sig på mig och började mata på slag emot ansiktet, han fick in cirka 3-5 slag .. Jag skyddade mig rätt okej .. fast jag har fint ont i ansiktet nu , har nått fitt märke vid tinningen och är rätt svullen där med. Men iaf , festen var skit, Huddinge är skit:D och oså .. aah . uppdaterar senare vad som händer under dagen

Inga kommentarer: