tisdag 20 maj 2008

Låt text

Den här gången bjuder ja på en text jag skrev dagen efter min katastrofala spelning som skedde i salem 17/5 08 .
inte klar dock

ska berätta en gång när jag hade spelning
ont i magen allt gick emot min planering
jag hade tänkt att det skulle bli soft shit
innan jag visste på scenen låg de off beat
ye men det e så det kan gå
visste inte så mycket än att ja skulle bara dra 3 spår
men jag hade värsta scen skräcken
jag skulle inte dricka, jag visste fan bättre
den lördan klockan 4 var jag närvös
var rädd att det skulle låta värdelöst
jag hade fel då , men ja började dricka öl
mina tankar försvann och blev på bra humör
men på tåget så skrek jag till jävla skit
jag har fan glömt skivan hemma med alla beats
jag ringde panchi frågade om de va chill
innan vi kom dit så knatade jag o panchi iväg
jag har svagt minne vad som hände igentligen
men på vägen till spelningen så glömde ja min text
den hade helt enkelt flygit ur mina tankar
jag var för tankad och samtidigt för taggad
hann inte öva in innan jag skulle upp på scen
ni förstår nog att jag hade ett stort problem
när jag klev upp på den alkoholfria jamet
så berättade jag för alla hur jävla full ja va i de läget
visst en tabbe av mig men när beatet drog igång
det var för högt så min röst bara sprack
det lät förjävligt när jag stog på scen
beatet sänktes sen kom de fram en man o ba
hörrö du e för full så bara tagga ner ifrån scen ...
Fortsättning följer ... ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

bra :)