torsdag 22 maj 2008

äntligen skönt väder



Yees, när ja vaknade till vid 10 tiden, efter att wille ringt mig så blev jag galet glad när ja kikade ut genom fönstret. DET VAR SOL . Men ang samtalet så ville han ha hjälp med att nita 2-3 snubbar , så jag ställde genast upp . Jag drog en skön morgon dusch , Morsan ringde innan oxå . Hjälpte mig lite med söka jobb och sånt skit . Men iaf ,så tog jag hojjen ner till Centrum där jag mötte Wille och Baggaur och 2 av willes polare . Vi ringde dom där snubbarna vi skulle nita , men dom vågade visst inte , Så vi knatade iväg te Willes mor o chillade på ! . Sen skulle han iväg te träning , Så jag hojjade vidare till ICA där jag köpte 3 stora choklad kakor . Galet gött .
Föressten sjukt mkt flugor o insekter ute , tror jag har svalt ett helt hav med dessa små fula varelser . Vette fan .
Nu blire bara chilla hemma typ , Har sätt på 3 nya avsnitt av Reaper . i like it
En grejj jag och Elin brukar skämta om är ett samtal vi hade förut, tänkte citera det :
Vi började snacka om kläder o stil o Elin frågar mig
"har du 96 byxor?
Men dum som jag är så fattade jag självklart inte o svarade
"Är du dum i huvet? tror du jag e så rik eller? tror du jag har så många i garderoben"
Och hon började as flabba . Inte visste jag att "96" var ett klädesmärke !. haha aja .
Puss på min Elin <3

Inga kommentarer: