måndag 9 juni 2008

Onsdag

Dagens ballader inleder jag med att jag vaknade . Drog en dusch ,logga in på msn . minglade på du vet . åt upp min andra del av pizzan jag hade sparat . Laddade ner lite schyssta grejjor till datorn . Filmer o program oså .
Kikade typ .. 20 min på Arn , tempel riddaren tror jag tamefan att den heter !
.

Får fortsätta att se den nu snart .

Tungan e fortfarande galet stor , hehe men jag har lärt mig leva med det .. Ett tag iaf , men runt 2-3 tiden glider Bedje förbi och vi galet mkt , Flummade oss galet som vanligt . Men folket like it du vet ..
Senare far vi in te Jakan för att kika kläder . Bedje hittade ett par kap vill jag påstå . Jag hittade en par Brillor . galet nice , Det passar in perfa in min brill samling ;D haha . men fan folket . ha en super nice kväll , pussen ifrån mig

Inga kommentarer: