söndag 1 juni 2008



Y0 y0 . Det har hänt en hel del nu i helgen ! .
kan börja lite lätt på fredagen drog jag o ryssjävel iväg till hässelby med några homies ! .fett trevligt .däckade dock , blev cp full :D haha .. Jag kom hem te bålsta klockan 5 då ringer älskligen o vill att ja ska åka dirr te henne ... men .. jag hade ju inte duschat , då funkar det inte ;) det vet vilken kotte som hälst . men iaf, när jag väl kommer till huddinge ... Så går jag självklart vilse :( . jag var helt säker att jag hade gått rätt :D men men ... Då möter Elin upp mig .. Sen så gick vi till henne .
Blev bästis med Adam , (Elins Lidl brush) .. Amanda var oxå där , lite små tyst men rätt kul .
Sen har vi henne Ohsara !!! . haha jag tror tamefan att hon sa L-L-L-L- LVS 55 tusen gånger ! . jadu .. helt crazy girl ! . Men det var både trevligt o mysit att vara med bejby igår ..
Jag tycker om dig cp mkt elin ... ah . det e fan sant !... på riktigt med.

Inga kommentarer: