onsdag 25 juni 2008

onsdag förfan


TJA . hur e läget ..?..
Nu var det ett tag sen jag skrev här . Finns anledningar till det och det är pga jag inte orkat skriva här på bloggen . Men jag kan medela att jag inte har gjort så mycket , Skrivit ny musik dock .
Beställt lite studio tid så nästa vecka kmr det NYTT IFRÅN MIG . Glöm inte borta att kolla in bloggfan då .
Allt e lungt mellan mig o jokkz efter vårat fylle bråk .. Sånt som händer lixom när alkohol är i kroppen för mig, Man tänder till ..
Och igår var jag med flickvännen , Hon är jäääätte fin . lovar .. jag e kär thihihiiiiiiiiiiiiiiii !.
ehm och idag jadu, tänkte bara sitta här hemma o svettas hela dagen :D fett mysit ..

Hojta om du kanske vill hitt pååååw nåått .
Dock bilder ifån midsommar med Attityd Clicken + Attityd JR !

3 kommentarer:

Anonym sa...

asså fan vad sorgligt! Du är 20 och står ute och smygröker och gör peacetecken med dina små pojkkompisar på en parkering och tror att du är "kär" i en 13årig liten brud men du ser inget annat i henne än ett foundationtäckt face och ett stort blondt knullruffs. Du kommer skämmas när du tänker tillbaka på det om du nångång växer upp, tro mig!

Anonym sa...

20 åring hänger med småpojkar pinsamt.... Skaffa ett jobb och snälla lägg ner med musiken du skämmer bara ut dig själv :/ har sett filmen på dig i salem på melvins my space. hade du varit en bra rappare så hade du varit nykter och gett järnet.....

Anonym sa...

anonym , då vet jag ;)